Vleis in die slaai

Fruit SaladLiewe Dr Roof

Ek is nog steeds 15 jaar oud. Ek tel die dae af na my 16de verjaarsdag. Dan sal ek jou raad volg. Op daad en woord.

Maar intussen het ek ‘n nuwe probleem ontwikkel. Daar is party kinders wat ‘n video met hulle selfone afgeneem het, en dit aan die hele skool versprei het. My boyfriend is ‘n vegetariër. Toe het ‘n paar boelies stukkies vleis in sy vrugteslaai gedruk, en afgeneem terwyl hy dit eer. Volgens hom is sy reputasie vir altyd geskend. Hy het gemik vir hoofseun, maar nou dink hy daaraan om die skool te verlaat. Hoe kan ek hom motiveer om te bly?

In ‘n penarie
Sannie

Liewe Sannie

Dit wil vir my voorkom asof die nuwe politieke leiers and sensasie opwekkers daar in julle skool gekweek word.

Jy sê jou boyfriend is ‘n vegetariër? Daar is tipes vegetariërs natuurlik.

• Diegene wat net eenvoudig nie van vleis hou nie
• Diegene wat hulle in een of ander standpunt wil in-eet
• Diegene wat ook in die mode wil wees.

As jou boyfriend in kategorie een val, hoef hy nie bekommerd te wees nie. Dit was mos nie sy skuld nie? En een stukkie vleisbal in ‘n menigte appel, lemoen and papaya skywe sal selfs deur honde gemis word. Al wat hy moet doen is om ‘n vergadering bymekaar te roep, dit eksklusief te hou vir mense wat al vantevore deur vleis geflous is of wat genooi word, die res wat opdaag weg te jaag deur te sê hulle is kokosneute (nie vleis in beginsel, maar moet nog steeds met geweld hanteer word om by die wit uit te kom), en dan in ‘n geheime sessie sy sê te sê.

As hy in een van die ander kategorieë val, sit ons met ‘n probleem. Mens kan, soos logika dit vir ons voorhou, redeneer dat die paar bullies nie die skool verteenwoordig nie, en daarom ook nie sy aansien by die hele skool sal skaad nie.

Maar in vandag se tyd sal dit polities….onlogies wees. As een groepie maniakke ‘n onaanvaarbare daad pleeg, word almal wat in die kategorie val as skuldig gebrandmerk. In die geval, almal wat klere dra. Jou boyfriend is in die kak. Jammer, maar tot oom logika weer sy kop uitsteek, sal selfs jy wegkom deur ‘n “Ek is vrou en oom Gert het my skeef aangekyk en daarom is alle Gerte boos” beweging te stig.

Mense veroorsaak nie sensasie nie. Sensasie gaan soek hulle!

Hou vleiskop!
Die uwe
Dr Roof

One Response to Vleis in die slaai

  1. Dellie sê:

    Nou ja toe, né! Nou verstaan ek sommer baie dinge beter!😆

Lewer kommentaar

