Jou Dief

DiefJou dief, jou lae luis
Wat de donder soek jy in my huis?
Jou stuk gemors, jou vrot stuk kaas
Is dit lekker om my lewe op te blaas?Is jy pateties, of dalk net dom?
Jou dronk bestaan maak my regtig stom
Is jy te sleg om self net bietjie te win?
Die ys waar jy kruip raak bitter dun

More is maar net nog ‘n dag
Vir wie gaan jy die keer verkrag?
Gister is reeds verby getwak
Jy is slegter as ‘n stopstraat brak

Jou bliksem, jou brood
Jou sleg moer met ‘n vuil poot
Is jy as klein bliksem geslaan?
Blameer jy my vir jou dryfhout bestaan?

Jou vrot appel, jou stuk stront
Wat sluip jy rond op ‘n ander se grond?
Geen slaap sonder ‘n dagga stompie
Maar net voor dit, steel gou ‘n klompie

Jou dief, jou lae luis
Wat de donder soek jy in my huis?

~ Louw de Twak

Lewer kommentaar

