Aambeie

Bush drinking stuff

‘n Vriendin van my se ma het die volgende boek vir haar gekoop:

God se Apteek deur Herman Uys

Die boek bevat ‘n reeks kwale met natuurlike maniere om dit te genees. Hoe die skrywer verwag mens moet dinge ernstig vat na kwaal een, weet ek nie…

Die volgende is woord vir woord die oplossing wat die boek bied vir:

Aambeie

Aambeie is geswolle are in die voering van jou anus. Dit kan aan die binnekant of buitekant vorm en is die gevolg van aanhoudende druk op die kolon as gevolg van hardlywigheid, ook tydens swangerskap en geboorte skenk. 30 – 40 % van alle mense in ons Westerse beskawing het las van aambeie.

Simptome:

Pyn en bloeding gedurende ontlasting. Dit jeuk en kan vergroot met tyd as daar nie betyds aandag aan gegee word nie.

Behandeling:

Sny ‘n rooi patat in die vorm van ‘n potlood, en druk dit in die anus op. Dit sal help.

Sit op ‘n bak koue water, dit veroorsaak krimping van die aambeie.

Timjan (aalwynsap) help definitief., behalwe vir die O-bloedgroepe.

Rooipeper is ‘n wenner teen aambeie. Drink 3 maal per dag 1 teelepel met’n glas vrugtesap. Dit werk soos ‘n bom. Dit brand so bietjie as jy toilet toe gaan, maar jy raak dit gou gewoond. Die volgende agtermiddag brand jy spierwit.

Roosmarynolie aangesmeer, help.

Eet rou ertjies gereeld. Rou spinasie help verseker.

Appels is ook goed vir aambeie.

“Comfrey” is ‘n wonderlike plant, en sy afgetrekte tee sal wondere vir jou aambeie verrig – probeer dit.

———————————————————–

Nog kwale wat bespreek word is:

  • Bednatmaak
  • Rustelose Bene
  • Slegte asem
  • Tandekners
  • Seniel
  • Winde

Let wel: Hoe lank moet jy die “potlood” daar los? Ek meen….dit mag dalk lei tot die volgende kwaal…hardlywigheid…

61 Responses to Aambeie

  1. skoor sê:

    Twakkie, OMSN! Ek geniet jou blog so. Hier iewers le ook 2 boererate boeke, sal gaan sien of ek ‘n oplossing vir jou potlood, of liefs plaasvervanger, daar raaklees.

    Daar is ‘n oom met ‘n fabulous webwerf, wat ook eens op ‘n tyd sulke vreeslike rate uit die vroegere jare, neergesit het. Ek sal my kop netnou woes gaan skud, miskien onthou ek die naam daarvan.

    Groetnis, en hou so aan!

    • barry viljoen sê:

      Hi kan iemand vir my se waar ek klipdagga kan kry in n salf vorm, ek verstaan dit werk soos n bom vi aanbeie. het eendag dit op internet gesien, die man het sy nommer ook gelos, het dit verle. Die persoon is blykbaar van Durbanville.Help asb. my kontak no. [removed], Barry

  2. Roer sê:

    Bwahaha!!!! Skoonma het vir ons ook die boek gekoop, maar ek het nog nie diE stuk gelees nie. Daai potlood kan nogal lol… en ek eet nie eers GAAR ertjies nie. Wat wou rou!

  3. OMF!!!!

    Net om te lees ‘cure’ my lewenslank van enige vorm van aambeie… HEHE!!!!

  4. roer: hoe kon jy dit mis? dis op bladsy een!

    Een ding wat ek geleer het toe ek so deur die boek blaai: Ek is superman! Ek het oorleef tot nou toe sonder rooipeper. Rooi peper pop op op omtrent elke tweede bladsy…

  5. Marina sê:

    HA HA vir Patat-potlood!

    Die beste raad wat ek gehoor het vir aambeie: Die Vuurhoutjie – raad:
    Jy brand die aambei met ‘n vuurhoutjie.
    Volgende keer as jy aambeie kry, skud net die boksie vuurhoutjies, dan spring die aambei self terug!!

  6. Fredddy sê:

    Hulle se nie of jy die appel moet eet of iets anders daarmee moet doen nie…

  7. Freddy, as jy dit regkry om ‘n hele appel daar in te kry, dan haal ek my hoed af vir jou. :-)

  8. Dellie sê:

    My boetie sweer dat Vicks die ding doen… flip, dit brand seker al die k@k uit jou uit! :lol:

  9. duskant sê:

    he he…ekt ‘n tyd terug bietjie geskryf oor boererate…gaan check by http://duskant.wordpress.com/2007/11/01/so-werk-dit-boererate/

    vrek interessante onderwerp…(siestog, my oupa het glo, nadat hy sy aambeioperasie gehad het en hy wakker geword het aanhoudend geskreeu “help my, die vuur is in my h@l!)… ;-0

  10. Skoor sê:

    Oom Danie Smuts het ‘n boek van Boererate uitgebring.

    Een aambei raat is:

    Stoot ‘n ysblokkie voor bedtyd in rektum op. Herhaal tot dit gesond word.
    …………aaaaah!

  11. sonkind sê:

    O no!!!! Skoor, hoe groot moet daai ysblokkie wees?

    Louw, ek kan nie eers sien om hier te tik nie, so lag ek, dat die trane loop. En dan word dit God se Apteek genoem – ek het nog altyd vermoed God het ‘n goeie humorsin! :lol:

  12. Bertus! sê:

    Rooipeper werk “soos ‘n bom”. Ek wonder hoe bedoel hulle dit?

  13. Bertus: Heel waarskynlik sinspeel die “bom” vir daardie oomblik wanner knyp nie meer werk nie…..

    Sonkind: Jy bedoel seker “hoe KLEIN moet daai ysblokkie wees”….wragtig, winter of somer, ek is nie gemaak vir hoendervleis op daai plekkie nie….

  14. skoor: “herhaal tot gesond word”. Die aambei, of die ysblokkie?

  15. Die boek is selfs in die nuus….met ‘n paar vrae….

    The Herald

  16. kostannie sê:

    Dis absoluut hilarious. Mag ek asb. tog nooit een van daai rate nodig hê nie (touch wood)…

  17. HEhehe weer vir die comments…. Klomp minora blades!

  18. Jo Tuaqui sê:

    ek het ook die boek gekoop en is van die A bloedgroep. Agter in word daar voedselsoorte aanbeveel en ander om te vermy. Tamaties val hier in albei groepe vir die A bloedgroep. Hoe dan nou?

  19. Elleln sê:

    Weet dat rooipeper vir my skoonma se brongitis gewerk het. Regtig. Daar is dalk natuurlike hulpmiddels, wat al klink dit bisar, dalk net die ding doen.

    Het julle nie korrekte raad vir werklike aambeiprobleme nie?

  20. Gifappeltjie sê:

    Ek sukkel nou al vir maande aaneen met aambeie. Het al apteek toe gegaan vir meer as twee voorskrifte. Ek is werklik raadop. Elke keer vat die medikasie die pyn en gejeuk weg. Maar sodra die medikasie op is begin die pyn en bloeding weer. Werk die raad regtig? Ek is desperaat genoeg om al die rate te volg. Sommer vandag nog gaan ek inkopies doen vir al die bogenoemde.

  21. Maraai sê:

    Ek het pankreatitus en hipatitus c saam gekry en na 15 dae in di hospitaal en 31 dae af van di werk sit ek met eksterne aambei en ek is ni hardlywig ni. Ek is raadop, ek gaan di rooi peper probeer en ook 3 maal ‘n dag zumbok salf aan wend daar word gesê dit werk. Sal laat weet of dit werk.

  22. Karneels sê:

    Ek stem saam ouens, die rooipeper ding werk soos ʼn bom. Of die bom die oomblik is tussen die geswolle are of die ysblokkies in die voering van jou anus is ek nie seker nie maar die ding het tande en jy wil geen mens dit toewens nie. Ek is steeds ken hoog die supermark uit met my pakkie soet patats onder die een arm en ʼn skerpmaker onder die ander en of ek terugkom weet ek nie???
    Ernstig nou. Het enige iemand van julle die God se Apteek se wonderwerke getoets?
    Probeer gerus die suurlemoensap ding na ete as die magie krom staan omrede die maagsappe nie van mekaar hou nie, die knyp en die werklikheid raak maats en die een oog potlood sindroom ʼn agrief wat vergeet word in tyd…..

    • Alta sê:

      ek lag dat my trane loop al is dit ookal in 2009 hier neergepen. sit met dieselfde aambeie probleme, maar of ek die potloodding wil try, ek weet darem nie so mooi nie. verder geniet ek elkeen se kommentare, laat my lekker lag

  23. Krait sê:

    Weet verseker dat rooipeper werk, ek gebruik dit nou vir amper 2 jaar lank, en in daai tyd nie n hoes of pyn gehad nie, In God se apteek boek sal julle lees van n man wat n maagseer gehad het, en wou self moord pleeg weens dit deur rooipeper oor doses te neem hy het geglo die rooipeper sal sy maagseer laat bars, en hy sal dood bloeie, Die persoon was heeltemal genees van sy maagseer, Maar almal het die reg om te glo soos hy wil.

  24. suzette sê:

    ag nee hoe gaan ek weet waneer jul ernstig is? ja jul het my vir n ruk laat vergeet van die helse pyn in my agterend, ekt nou al gedink om als te probeer, van die patat tot die vuurhoudjies, darm kan ons nog lag daaroor ne.

    • Alta sê:

      ek stem saam, ek het nou al vir al die kommentare so gelag dat ek al byna van die pyn in die agterent vergeet het. Lag is die beste medisyne

  25. Mmmmm, gan juis vandag dr toe omtrent hierdie rare verskynsels! Ek dink uitsny is maar die beste oplossing. Sal jul op hoogte hou.

    • Danie sê:

      Ek het dit verlede jaar laat uitsny en klim al weer teen die mure uit van die pyn want die aambeie is weer terug. Ek kan nie eers 10 km ver in my motor ry nie dan krul ek van die pyn en kan vir dae nie sit nie. Ek weet nie meer nie.

  26. cidy sê:

    Hahaha ja ek dink vir die eerste keer in my 45 jare sit ek ook met die gevreesde siekte al wat ek weet is dat dit daar op die strategiese plekkie brand soos ‘n kool vuur sonder enige bloeding nou wonder ek net is die aambeie oorerflik of nie my pa het ook gereeld aambeie gekry een raad wat hy onvang het was om golgate tandepaste daar aan te wend en ons kon as jong kinders (wie se kamer deur regoor die badkamer was ) hoor hoe di arme man “suffer” soos dit brand my sister kom toe met ‘n beter raad voor in dag en dit is om baie sout te eet en dan oor ‘n bad met water te sit die aambeie word dan dors en sodra hulle uitkom om water te drink sny jy hulle sumier af met ‘n sker hahahaha

  27. Felicity sê:

    Almal het verksillende resepte, maar wat is die cure vir aambeie. Die eintlike cure.

    Kan iemand my help asb.

    Groete
    Felicity.

  28. Gesina dJ sê:

    Ek weet nie. Ek is al so moedeloos dokter en apteek toe ek gaan rooipeper probeer. Sal julle laat weet.

  29. andre sê:

    probeer gerus colodial silver salf dit werk baie goed

  30. Erika sê:

    Ek is ook raad op, sodra ek vonkelwyn drink
    Dan kry ek aambeie. En ek is ook nie hardlywig
    Nie.
    Daar is ‘n setpil wat mens kan gebruik v dit,
    Maar ek kan nie onthou nie.

    Ek sukkel vandag met aambeie. Dit bran van binne en pyn.
    En ek het salf maar daai gedagte is, hoe slaap
    Ek vanaand. In PTA is a besigheid van aambeie.
    Ek wil da in gaan maar wane ek pyn het wil ek nerens
    Ry nie.

    Help dis nie ‘n grap nie.

  31. Patricia sê:

    Alles goed en wel, die rooi-peper het ek gedrink, anusol in my anus opgedruk maar hoe nou gemaak met die “strawberry” buite die area wat net nie wil verdwyn? Dit is regtig iets wat ek nie vir my vyand sal toewens nie. Iemand het genoem van colgate op die gedeelte smeer moet net nie verwag ek gaan nog flos ook nie. LOL

  32. Wayne sê:

    Laat ek julle vertel ek suffer al 25 jaar met aambeie, ek het al alles probeer. Van uit sny tot stukkend sny en alles uit druk en baie pyn. Rooi peper werk maar en warm bad. Ek het medication by n Dr gekry Beyer silver bullets wat jy in onder in druk en geel pille wat die bloed stop na die aambeie toe. Dis al wat werk julle!!! Gaan na julle apteek toe en vra vir die medication ek kan nei die naam onthou nie maar se julle soek die bullets met silver foil Beyer en die geel kapsulles wat die bloed toevoer stop na aambeie.

  33. Daantjie sê:

    Rooipeper is goed vir vele kwale,o.a. cholestrol. Ek self gebruik Zumbuk salf, dis wat die skeepsmanne al jare lank gebruik. Dit vat so 2 tot 3 dae om te genees. Sterkte.

  34. Grappiesoppiestokkie sê:

    Ek het alles wat hier genoem word probeer oor die laaste 3 maande, insluitende peperduur voorgeskrewe setpille en salwe, BEHALWE rooi peper en daar kry ek toe my antwoord.

    Rooi peper werk mense, suiwer Cayenne rooipeper wat jy by ‘n apteek kry.(1/2 teelepel oggend, middag en aand – of jy kan Cayenne kapsules by die apteek kry)

    Pynverligting binne ‘n dag en swelling sak binne 2 dae en na 5 dae amper, amper weer normaal.

  35. Eduard sê:

    HI Julle, ek suffer ook met aambeie, maar ek het nou so lekker gelag. Dis wat ek van ons nasie geniet, die manier om die komiese in sulke pynlike situasies raak te sien. Dit help so bietjie vir die pyn. Dankie julle!
    (NS: besig met die rooi peper eksperiment)

  36. loelo sê:

    Ek is pregnant en sukkel ook mt aambeie kan ek ng altyd di rooi peper gbruik of sl dt n negatiewe ytwerking he op my pregnancy en werk zum-buk rerig?

  37. mariojonas sê:

    ek het hier ge-arriveer in my poging om die boek “God se Apteek” te “vet”, maar ek moet vir julle se, ek het VEEL meer gekry as daai. ek het lanklaas so lekker gelag!
    BAIE dankie vir die stres”ontlading” lol!!

    • marta sê:

      Almal gan aan ori rooipepper! Rooipepper werk!! Rooipepper, rooipepper! Maar HOE?! Moet jy dit drink of an jou h@l smeer?! Eks skoon confused?!

      • Alta sê:

        jy moet dit drink saam met iets. ek lag my al ‘n papie hierdie kant vir al die kommentare

  38. Peyer Theron sê:

    Hmmm…
    Ekt nou gelees, gelag en getry. Rooipeper is verseker nie n Kosher oplossing nie! Wie kan daai goed tog drink!? KGA!
    Patatpotlood is nie okay nie, eerstens is dit so verdomp verkeerd wat man-wees betref en twedens kry mens nie die ding daar op sonder dat hy afbreek nie! Ysblokkie…damnit dis koud, maar bring verseker verligting! Probeer net om nie “Frostbite” te kry op jou uhm, AREA nie!
    Dankie vir die lekker lag!

  39. andre sê:

    Ek het ook soms bloed in my uitgang Apteker het vir my ANUSOL gegee. Is dit goeie goed

  40. Andre en mede lyers

    Anusol het ek probeer maar hy het nie vir my gewerk nie. Ek dink dit hang maar af van die graad van die aambeie.

    Ek het nou al op hierdie blog gepos en een van my rate was rooipeper, wat vir my gewerk het, maar weet jy wat – en nou praat ek met almal wat sukkel met die verpestelike goed – al hierdie rate en salwe gee net verligting tot jy die eerste hardelyf weer het.

    Die beste raad vir ambeie (en dis ongelukkig ‘n lang proses) is om jou dieet gewoontes daadwerklik te verander. Jy moet effektief sorg dat jy NOOIT ‘n harde stoelgang het nie anders is hulle terug!

    Ek weet dit klink soos ‘n cliché en dis nie ‘n kitsoplossing nie, maar hierdie is wat werk oor die lang termyn:

    Eet elke oggend van jou lewe ‘n bakkie Allbran en ‘n bakkie vrugteslaai met jogurt onafhanklik van wat jy anders wil eet, maak seker dat jy groente saam met jou ander maaltye eet, raak deeglik bewus van hoe fyn jy jou kos kou (veral vleis of daardie wonderlike ding genaamd biltong – baie sleg as jy aambeie het!) en laastens oefen (ek doen joga by om die bloedsomloop te verbeter).

    Ek kan nie sê die knapies is heeltemal weg nie, maar ek het definitief baie min dae pyn en as ek pyn het, is dit nie in so ‘n erge graad nie.

    O ja, as jy baie sit, kry maar ‘n ringkussinkie ook.

    Ek wag vir inligting wat aan my gestuur word oor hoe om aambeie “oornag” te genees. As dit werk, sal ek dit hier pos en as dit werk, gaan ek nog steeds aan met my dieet roetine net om seker te maak die klein wetters steek nie weer hulle aaklige koppies uit nie.

    Sagte stoelgang vir julle almal!

  41. Magda sê:

    Hi Almal, Het laaanklaas so lekker gelag, soek nou raad vir maagpyn. Ekt ook al van al die rate gehoor en wel, dis maar daar vir altyd. Eks gelukkig, myne is baie “mild”. Geen pyn en geen juk. Sterkte vir almal. Ek weet nou waar om n stres ontlader te kry as ek gestres of moerig is. Dis rerig die beste pil ooit. LEKKER DAG VIR JULLE.

  42. Alta sê:

    ek het ook lanklaas so lekker gelag. Dankie vir almal se rate en komiese kommentare.
    Hoop ons kry gou die regte raad vir die seer aambeie.

    • pain in the ass sê:

      Asb ek is nog vreeslik jonk en het n pap baba n sukkel n hengse hou met di aambeie joh dus evil…asb se my hoe moet ek maak met tandepasta kan dt aquafresh ook wees hoekom noem almal colgate…en kan ek vicks aansit asb ek is desperaat

  43. johan sê:

    ek weet dt gaan simpel klink. vat 10 disprins en maak dt poeier pyn en meng mt 3 eet lepels vasilene. smeer dt aan j stert gedeelte. dt gaan bietjie prikkerig voel, ma dt tingel meer as wt dt regtig brand. vat my aanbuie weg vir meer as 6 maande voor ek we gepla word deur bloeiende aanbuie. glo dt of nie, dt werk regtig waar.

  44. Hanlie sê:

    My arme man sukkel ook met daai aambei ding. Ons het al apteke zambuk, vicks en anusol en baaaaaie pille probeer. Ek het nou die disprin ding vir hom gedoen. ek hoop en bid dit werk. Volgende sal die rooiperper ding wees. Dankie vir almal se idees.

    • Ray sê:

      Ek het ook baie gesukkel met aambeie, alle rade gevolg operasie gedoen. Toe kry ek die raad dat ek met my kaalboude in die son moet le. Dit is nou amper jaar en geen probleem. Dit vat ‘n paar maande en is ‘n stadige proses.

  45. Amanda sê:

    Hello daar en hier sit ek ook nou al in 2014. en sukkel met dieselfde probleem. Trane loop soos ek lag vir julle almal. Sal die rooipeper en zabmuk probeer, maar vergeet maar van die ysie.potloot en aan die brand steek storie. So desperaat is ek nog nie!

    Dankie het nou lekker gelag!

  46. Ben Van Loggerenberg sê:

    Net jammer almal van julle wat raad gee glo ek het nie aambuie gehad nie of weet nie wat dit is nie. Eet minder fyn kosse en doen meer oefeninge, Hel mense, gee vir n slag die regte behandeling, daar is mense wat dit regtig nodig het veral ons ouer garde wat sukkel met aambuie.

    Groete

    Ben.

Lewer kommentaar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.